sobota, 7 kwietnia 2012

Olonionia - największy cham!

Hej, Czy może słyszeliście już o Olionioni.? Jeżeli nie, to wam przedstawię. Oto ona.
11 level, fajne ciuchy, a w środku, czyste zło!
Oto wiadomość którą od niej dostałam.
Żal mi jej! Olonionia to cham jak nie wiem co!
Mysli tylko i wyłącznie o sobie! Na Olonionie na leciało już tony zgłoszeń. Niestety moderatorka nie reaguje. Jak to.? A mnie to zgłosili raz za byle gówno. Czy MovieStarPlanet coś przed nami ukrywa.?
Czemu nie reaguje na nasze skargi!?
To jest zbyt podejrzane. Razem z Wiki poprowadzimy śledztwo i wszystkiego się dowiemy!

Jeżeli jesteś mądrą osobą kliknij na bardzo ważne miejsce na jej profilu.
Zgłaszać ją!
Jest bezczelną gówniaro.
Olonionio, wypowiadamy Ci wojnę!
Nie będziesz nas straszyć policją i ciążą!
O NIE!
Zobaczysz jeszcze wszystko się zmieni.
Nie bedziesz krzywdziła Zuzi!
Nie bedziesz od niej kopiowała!
O.o Nie pamietasz już jak ją wyzywałas i ściągnełaś ciuchy.?
Nie bedziesz kradnąć kont!
Zobaczysz! Doigrasz się!

Jeżeli zobaczycie Olonionie powiedzcie jej żeby weszła na blog moviestarplanetolaxd.blogspot.com.
Niech zobaczy co oznacza słowo BÓL.


5 komentarzy:

  1. Olonionia ma już 14 lev i Dalej Nic .__.


    Olwia1101

    OdpowiedzUsuń
  2. słuchaj -,- teraz to ty jeseś bezczelna wobec jej ona cie nazwała dzieckiem a ty ją chamem i gówniarą więc ?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ona jeszcze więcej robiła przykrości np. starrr_03 itp. Ale sorki za moje zachowanie trochę za daleko posunełam się.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zal mi cię... Ona napisala ,dziecko' a ty ja wtzywasz zglaszasz i jakies glupoty.

    OdpowiedzUsuń