sobota, 31 marca 2012

Brechy na podwórku ;c

Hej.
Dzisiaj było czadowo..xD
Wstałam o 7:19, ubrałam się i wyskoczyłam jak kangur na podwórko.
MovieStarPlanet musi trochę poczekać, jest piękna pogoda i nie chce jej marnować.
He he .. Ewka jakie odwaliła...xD
Mamy górkę za takimi wielkimi sosnami i Ewka największy czub naszej paczki wlazł na sam czubek sosny i tam robił sobie fikołki.  Zośka  drugi największy czub, poszukał  w  starych komórkach i znalazł wielkie pudło.
Było one z metalu, więc poszła nad stawik, który jest niedaleko i napełniła pudło wodą. Potem jakimś cudem postawiła je na górce. A pociła się jak nie wiem co.! Potem Ewka robi krótką rozgrzewkę i zeskakuje z sosny do tej miski z wodą. Ale była ochlapana.! Matka jej później dała.! Teraz Ewa ma szlaban. Bleh, bleh.!
I Zośka za pomoc też ma! Bleh, Bleh. Nudzi mi się teraz.! Teraz tylko ja Kara i Anita są na dworzu.
Żal.
Na MovieStarPlanet też nudy. Teraz nikt nie jest dostępny.! To jest jakieś....
Życie i MovieStarPlanet dało ciała. Jest jakiś beznadziejny konkurs " Wielkanocny "
Nie chce mi się robić scerena wiec nie dodaje obrazka.
I jest kolejna osoba na czarną liste.!
 Oto ona:
Przezywa mnie od gląbów.!
A teraz ma.!

Nie wkurzajcie mnie.!
Jutro na pewno będzie lepiej.!
Bay, bay.!



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz